Project Manager ds. serwisu i usług
Warszawa Project Manager ds. serwisu i usług
Warszawa
NR REF.: 1087408
Twoja następna firma
Nasz Klient to znana międzynarodowa sieć detaliczna, lider w swojej branży, prowadzącą sprzedaż produktów i usług zarówno w kanale e-commerce jak i licznych lokalizacjach stacjonarnych.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Project Manager ds. serwisu i usług. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wdrożenie polityki usług w sklepach i Internecie, w tym: opracowanie operacyjnego planu wdrożenia oraz na bieżący monitoring wdrożenia zakresu usług, negocjacje warunków współpracy z dostawcami i wykonawcami usług w zakresie centralnym, odpowiedzialność za proces przygotowania umów, opracowanie raportów i zestawień dotyczących efektywności oraz skuteczności wdrożonych rozwiązań, identyfikacja najlepszych praktyk na rynku w obszarze, zapewnienie bieżącej wiedzy w obszarze usług m.in. poprzez prowadzony program szkoleń, który współtworzy i monitoruje.Project Manager ds. serwisu i usług będzie odpowiadać także zarealizację zaplanowanego budżetu,analizy potrzeb klientów i trendów rynkowych, zarządzanie podległym zespołem kilku specjalistów, a także aktywną współpracę z pozostałymi działami firmy, m. in. sprzedażą, marketingiem, finansami i działem prawnym.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży Retail, FMCG, Telco i pokrewnych, z umiejętnością motywowania i inspirowania zespołów. Od Kandydatów oczekujemy rozwiniętych kompetencji w zakresie zarządzania pracą własną, delegowania obowiązków, negocjacji i efektywnego zarządzania projektami, z silną orientacją na satysfakcję klienta. Oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku, atrakcyjny pakiet wynagrodzenia i możliwości dalszego rozwoju w ramach organizacji.
Warszawa
NR REF.: 1087408
Twoja następna firma
Nasz Klient to znana międzynarodowa sieć detaliczna, lider w swojej branży, prowadzącą sprzedaż produktów i usług zarówno w kanale e-commerce jak i licznych lokalizacjach stacjonarnych.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Project Manager ds. serwisu i usług. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wdrożenie polityki usług w sklepach i Internecie, w tym: opracowanie operacyjnego planu wdrożenia oraz na bieżący monitoring wdrożenia zakresu usług, negocjacje warunków współpracy z dostawcami i wykonawcami usług w zakresie centralnym, odpowiedzialność za proces przygotowania umów, opracowanie raportów i zestawień dotyczących efektywności oraz skuteczności wdrożonych rozwiązań, identyfikacja najlepszych praktyk na rynku w obszarze, zapewnienie bieżącej wiedzy w obszarze usług m.in. poprzez prowadzony program szkoleń, który współtworzy i monitoruje.Project Manager ds. serwisu i usług będzie odpowiadać także zarealizację zaplanowanego budżetu,analizy potrzeb klientów i trendów rynkowych, zarządzanie podległym zespołem kilku specjalistów, a także aktywną współpracę z pozostałymi działami firmy, m. in. sprzedażą, marketingiem, finansami i działem prawnym.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży Retail, FMCG, Telco i pokrewnych, z umiejętnością motywowania i inspirowania zespołów. Od Kandydatów oczekujemy rozwiniętych kompetencji w zakresie zarządzania pracą własną, delegowania obowiązków, negocjacji i efektywnego zarządzania projektami, z silną orientacją na satysfakcję klienta. Oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku, atrakcyjny pakiet wynagrodzenia i możliwości dalszego rozwoju w ramach organizacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.