Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- prowadzenie projektów związanych z tworzeniem aplikacji mobilnych
- proponowanie nowych rozwiązań i kierunków rozwoju aplikacji mobilnych
- analiza trendów rynkowych i interpretacja wyników badań (preferowany rynek mobile)
- samodzielna realizacja projektów (ustalanie koncepcji, tworzenie biznes planu, współpraca z IT, marketing aplikacji)
- bezpośrednie raportowanie wyników prac projektowych do przełożonych
Wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu projektów aplikacji mobilnych
- tworzenie biznes planu aplikacji mobilnej
- przygotowywanie briefów i założeń aplikacji mobilnych
- wiedza na temat marketingu mobilnego
- współpraca z działem IT (deweloperskim) przy tworzeniu aplikacji
- wiedza na temat aplikacji mobilnych (trendy rynkowe)
- umiejętność tworzenia raportów i zwięzłych prezentacji
- wykształcenie wyższe (preferowane ukończone studia na kierunku, zarządzanie i marketing, zarządzanie projektami, projektowanie aplikacji mobilnych, UX)
- umiejętność analitycznego myślenia
- kreatywność, samodzielność, skrupulatność
- biegła znajomość języka angielskiego
Zapewniamy:
- Satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- System pracy oparty o work-life balance
- Owocowe poniedziałki, karta multisport
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie bezpośrednio poprzez portal.
Prezentacja firmy
INFOR PL S.A. to największy polski dostawca profesjonalnych informacji o...
INFOR PL S.A. to największy polski dostawca profesjonalnych informacji o tematyce prawno-gospodarczej. Od 30 lat ugruntowuje na rynku pozycję lidera w swojej branży.
Pomysłodawcą, założycielem firmy i Prezesem Zarządu INFOR PL S.A. jest Ryszard Pieńkowski. Od wielu lat odbiorcami produktów INFOR-u są właściciele firm, menedżerowie, prawnicy, a także księgowi, kadrowi i urzędnicy.
W skład Grupy IFOR PL wchodzi spółka INFOR PL S.A. oraz spółki-córki: INFOR Biznes Sp. z o.o - wydawca "Dziennika Gazeta Prawna" oraz spółka o profilu informatycznym INFOR IT Sp. z o.o.
Do najbardziej rozpoznawalnych marek INFOR-u należą m.in. "Dziennik Gazeta Prawna” oraz tematyczne serwisy internetowe infor.pl, gazetaprawna.pl, dziennik.pl oraz forsal.pl.
Oprócz tego od wielu lat budowany portfel profesjonalnych produktów papierowo-internetowych (m.in. „Monitor księgowego”, „Rachunkowość Budżetowa”, ”Personel i Zarządzanie”, „Gazeta Samorządu i Administracji”), serwis księgowych infor.pl, platformy internetowe IFK, IRB, aplikacja INFORORGANIZER, a także bogata grupa produktów INFORLEX.PL.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/12/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Project Management, Praca Elektronika / Telekomunikacja