poszukuje pracownika na stanowisko:
Program Manager Akcesoria i Umowy Serwisowe EAST
Miejsce pracy: WarszawaGłówne zadania:
- Opracowanie strategii asortymentowej akcesoriów i merchandisingu (produkty centralne i lokalne) oraz umów serwisowych (rozszerzona gwarancja, umowy przeglądów i assistance), oferowanych klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom w sieci i on-line, w celu poprawy rentowności sprzedaży nowych samochodów i wzrostu lojalności Klienta do dealerów Renault;
- Animowanie planu promocji akcesoriów i umów serwisowych, definiowanie działań handlowych B2B/B2C, materiałów promocyjnych, reklamowych, oferty i środków finansowych, a także celów dla rynków i dealerów i uczestnictwo we wprowadzaniu, animacji i kontroli akcji;
- Maksymalizacja sprzedaży akcesoriów i umów serwisowych w sieci Renault, zwłaszcza poprzez zmniejszenie dyspersji sieci, tworzenie szkoleń dla sprzedawców i wdrażanie standardów;
- Zapewnienie rozwoju i wprowadzenie ofert pakietowych, zapewnienie wsparcia dla każdego kraju regionu EAST, zwłaszcza w zakresie koordynacji i realizacji planów działania dot. zamówień na akcesoria i usługi serwisowe;
- Monitorowanie i analiza trendów rynkowych i zachowania Klientów, pozycjonowanie, działania marketingowe i tworzenie oferty produktów, konkurencyjnej na wszystkich rynkach EAST;
- Współpraca z innymi działami i dyrekcjami przy tworzeniu oferty promocyjnej akcesoriów i umów serwisowych dla nowych modeli, serii specjalnych, Klientów indywidualnych i firmowych;
- Przygotowanie taryf i cen dla produktów strategicznych;
- Monitorowanie rezultatów wdrożonych akcji i planów działań.
Cechy kandydata:
- Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami segmentu akcesoria i umów serwisowych;
- Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych, w tym mediów elektronicznych;
- Umiejętność pomiaru, analizy i proponowania planów działań;
- Umiejętność proponowania i wykorzystania innowacyjnych rozwiązań;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich decyzji;
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu, determinacja w osiąganiu celów;
- Biegła znajomość angielskiego;
- Umiejętności komunikacji, negocjacji, orientacji na rozwój biznesu;
- Gotowość do podróżowania w krajach regionu EAST.