#

Program Launching Manager for Region

Goldman Recruitment.

Chorzów, śląskie

Goldman Recruitment.
Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży Automotive (1st Tier), poszukujemy Kandydatów na regionalne stanowisko:

Program Launching Manager for Region

Miejsce pracy: Chorzów

Wynagrodzenie: atrakcyjne
Nr ref.: 16712/ 0
Opis stanowiska:
• pełnienie funkcji Konsultanta i Project Managera wspierającego Program Managerów przy uruchamianiu nowych Programów w zakładach na obszarze podległego Regionu (Europa),
• kontakt z Klientami (OEM),
• organizacja i zarządzanie macierzowymi zespołami pracującymi nad uruchamianiem nowych Programów zgodnie z oczekiwaniami firmy oraz jej Klientów,
• uczestnictwo w opracowywaniu optymalizacji produktów i procesów produkcyjnych przed uruchomieniem,
• bliska współpraca z lokalnymi zespołami odpowiedzialnymi za uruchomienia przy projektach industrializacyjnych,
• nadzorowanie, tworzenie i kompletowanie dokumentacji technicznej,
• kontrola i zapewnienie odpowiedniej specyfikacji narzędzi i oprzyrządowania, zgodności ze standardami organizacyjnymi i prawnymi, odpowiedniego opakowania, terminowości projektu.

Wymagania:
• wykształcenie wyższe (techniczne),
• minimum 3-letnie doświadczenie w branży Automotive na stanowiskach związanych z przygotowywaniem nowych uruchomień lub optymalizacją procesów (jakość, utrzymanie ruchu, zarządzanie projektem, zarządzanie produkcją itp.),
• płynna znajomość języka angielskiego (dodatkowe języki, szczególnie niemiecki, będą dodatkowym atutem),
• wiedza praktyczna w zakresie mechaniki jest bardzo mile widziana,
• znajomość narzędzi Lean Manufacturing będzie zdecydowanym atutem,
• umiejętność zarządzania zespołami projektowymi oraz egzekwowania ustalonych założeń,
• chęć do częstych wyjazdów służbowych (delegacje to powyżej 60% czasu pracy).
Oferta obejmuje:
• pracę w międzynarodowej firmie z mocną pozycją na rynku,
• możliwość bardzo szybkiego i intensywnego rozwoju poprzez kumulowanie ‘Know How’ od Klientów oraz zakładów firmy w całej Europie,
• profesjonalne standardy pracy,
• bogaty pakiet socjalny.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi