Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Private assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie terminarzem m. in. wyznaczanie terminów i organizowanie spotkań
- Planowanie podróży służbowych i osobistych, m. in. rezerwacje lotów, hoteli, wypożyczanie samochodów
- Przygotowywanie p. prezes do spotkań, sporządzanie dokumentów i prezentacji
- Koordynowanie wydarzeń międzynarodowych, spotkań biznesowych, wizytacji menedżerskich
- Organizacja spotkań, telekonferencji, warsztatów, seminariów
- Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentacji, kierowanie komunikacją wewnętrzną w firmie
- Wsparcie administracyjne w zarządzaniu budżetem (w tym zarządzanie fakturami)
- Wsparcie p. prezes w sprawach prywatnych (rachunki, podróże)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (najlepiej w kierunku zarządzania, biznesu, ekonomii)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość programu MS Office (w tym Excel)
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Dobra organizacja własnego czasu pracy
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Zaangażowanie w pracę, sumienność
Oferujemy:
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowa o pracę za pośrednictwem Adecco
- Benefity pozapłacowe
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat
- Praca w międzynarodowej, dużej organizacji
- Współpracę z energicznym i pozytywnym zespołem
- Lokalizacja: Mokotów
Numer referencyjny: ASP/WA2/112018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.