Opis stanowiska pracy
Prawniku Dobrej Woli!
Szukasz pracy, w której możesz pomagać ludziom w ich codziennych problemach? Masz zdolności komunikacyjne? Znasz prawo konsumenckie i chcesz zostać w krótkim czasie ekspertem z zakresu prawa konsumenckiego?
Jeśli tak to szukamy właśnie Ciebie do projektu, w ramach którego wybrani kandydaci udzielają porad prawnych telefonicznie.
Twoje podstawowe zadanie będzie polegać na udzielaniu telefonicznie porad prawnych konsumentom, w tym informacji:
- o prawach konsumentów i możliwościach realizowania roszczeń,
- ułatwiających rozwiązywanie podstawowych problemów konsumenckich,
- o urzędach i organizacjach, które są odpowiedzialne za udzielanie specjalistycznych porad i rozwiązywanie skomplikowanych spraw konsumenckich, odpowiednio do przedmiotu i zakresu merytorycznego przedstawionego problemu konsumenckiego.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- dobra znajomość zagadnień dotyczących praw i obowiązków konsumentów oraz przedsiębiorców,
- znajomość przepisów ustaw: o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, o prawach konsumenta, o kredycie konsumenckim, o ochronie niektórych praw konsumentów i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, o usługach turystycznych, o prawie telekomunikacyjnym, o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, o ochronie konkurencji i konsumentów, deweloperskiej, przepisy Kodeksu cywilnego (w szczególności przepisów dotyczących niedozwolonych postanowień umownych),
- motywacja do pracy w organizacji realizującej cel społeczny,
- komunikatywność, chęć ciągłego uczenia się i samodoskonalenia,
- dobra znajomość obsługi komputera.
Co oferujemy?
- stabilną pracę w czasie trwania projektu (do końca 2017 roku),
- pracę w Warszawie, w wymiarze czasu ustalonym indywidualnie w ramach godzin funkcjonowania infolinii (od poniedziałku do piątku od 8 do 18),
- stałe wynagrodzenie,
- możliwość doskonalenia zawodowego w dziedzinie prawa konsumenckiego (szkolenia) – specjalizacja w zakresie nowych przepisów ustawy o prawach konsumenta,
- okazję pracy w organizacji społecznej i pomocy ludziom w ich codziennych problemach w towarzystwie grupy ludzi o podobnych wartościach.
Kim jesteśmy?
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich jest niezależną, pozarządową organizacją konsumencką, która broni interesów nas wszystkich-konsumentów już od ponad 20 lat. Stowarzyszenie prowadzi akcje edukacyjne, konsultuje nowe przepisy konsumenckie, oraz udziela bezpłatnych porad prawnych dziesiątkom tysięcy konsumentów rocznie.
Za wszystkie zgłoszenia serdecznie dziękujemy, natomiast odezwiemy się wyłącznie do wybranych osób.
Prezentacja firmy
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich jest niezależną, pozarządową organiz...
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich jest niezależną, pozarządową organizacją konsumencką, która broni interesów nas wszystkich-konsumentów już od ponad 20 lat. Stowarzyszenie prowadzi akcje edukacyjne, konsultuje nowe przepisy konsumenckie, oraz udziela bezpłatnych porad prawnych dziesiątkom tysięcy konsumentów rocznie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/10/2016
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 4
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Prawo / Prokuratura