HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Praktykant/ka w dziale rekrutacji
Miejsce pracy: Warszawa
Aktualnie do naszego biura poszukujemy dynamicznych, kreatywnych osób do odbycia praktyk w prężnie rozwijającym się dziale rekrutacji stałych.
Obowiązki:
- Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń w sieci;
- Analiza i wybór CV pod kątem wymogów klienta;
- Przeprowadzenie wstępnych, telefonicznych rozmów kwalifikacyjnych;
- Weryfikacja językowa kandydatów, aktualizacja danych w systemie;
- Aktywny udział w bezpośrednim poszukiwaniu kandydatów.
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Pozytywne nastawienie, entuzjazm i zdolności interpersonalne;
- Wielozadaniowość oraz komunikatywność;
- Dyspozycyjność min. 20 godzin w tygodniu;
- Chęć rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w obszarze rekrutacji.
Oferujemy:
- Możliwość odbycia praktyk w firmie współpracującej z korporacjami oraz zdobycia wiedzy z zakresu: Rekrutacji kandydatów, Procesów administracyjnych;
- Szkolenia wdrażające dotyczące przeprowadzania procesu rekrutacji;
- Zapoznanie się z metodami poszukiwań oraz selekcji kandydatów;
- Pracę w zgranym zespole;
- Możliwość nawiązania stałej współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".