Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
EY (dawniej Ernst & Young) to światowy lider w zakresie profesjonalnych usług doradczych. Ponad 212 000 specjalistów w zakresie audytu, doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego oraz transakcyjnego, zatrudnionych w 150 krajach, łączy swoją wiedzę i międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnych uwarunkowań. EY to również największa firma doradcza na polskim rynku, zatrudniająca ponad 1800 profesjonalistów w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku. Poprzez swoje działania ma ambicję budować lepszy świat pracy dla swoich pracowników, klientów i całej społeczności.
Obowiązki:
nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami
przygotowywanie ofert dla klientów
organizacja spotkań z potencjalnymi klientami
współpraca z wewnętrznym zespołem marketingu
Od kandydatów oczekujemy:
komunikatywności
umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów
dobrej organizacji pracy i zaangażowania
otwartość na zmiany i łatwość adaptacji w nowych warunkach
pozytywnego nastawienia
dobrej znajomości języka angielskiego i języka polskiego
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
stałą pracę dla absolwentów lub płatne praktyki dla studentów studiów magisterskich
elastyczny czas pracy od 4h do 8h dziennie, dostosowany do zajęć na uczelni lub innych aktywności
dużą swobodę i samodzielność działania
udział w programie rozwoju zawodowego EYU opierającego się na trzech filarach:
- zdobywaniu różnorodnych doświadczeń
- spersonalizowanym programie kursów i szkoleń
- coachingu i mentoringu
program EY Care & Wellness – to min. karty sportowe, masaże biurowe, warsztaty edukacyjne i wiele innych
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego oraz załączenie CV.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?