Zakres obowiązków:
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i firm zgodnie z procedurami i standardami obowiązującymi w C.M. MEDICA (udzielanie informacji z zakresu oferty edukacyjnej, czynności rekrutacyjne - prowadzenie zapisów i ewidencji słuchaczy, wystawianie faktur, doradztwo w wyborze kierunku kształcenia lub kursu, przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych);
• Podejmowanie działań mających na celu promowanie najwyższej jakości obsługi klienta ;
• Obsługa osobista i telefoniczna klienta;
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej oferty edukacyjnej;
• Asystowaniu w moderowaniu treści na stronę www, facebook;
• Prace biurowe
• Koordynacja działań marketingowych
Jesteś idealnym kandydatem na oferowane stanowisko, ponieważ:
• posiadasz doświadczenie w działaniach organizacyjnych wymagających własnej inicjatywy,
• potrafisz doskonale tworzyć dokumenty (marketingowa treść, estetyka, forma, układ tekstu),
• posiadasz bardzo dobrą znajomość obsługi komputera i Internetu oraz urządzeń biurowych,
• cechuje Cię zaangażowanie, empatia, dynamizm oraz automotywacja,
• jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania i kreatywność w rozwijaniu nowych idei,
• jesteś samodzielny/a, posiadasz dobrą organizację i umiejętność pracy pod presją czasu,
• jesteś osobą uśmiechniętą, pewną siebie i pozytywnie nastawioną do życia,
• lubisz ludzi i ludzie lubią Ciebie,
• możesz pracować w weekendy
OFERTA:
• stałość zatrudnienia
• system profesjonalnych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
• możliwość realizacji własnych koncepcji i pomysłów
• możliwość awansu na wyższe stanowiska
• udział w realizacji ciekawych i prestiżowych projektów
• praca w komfortowym biurze w Szczecinie
• wszelkie narzędzia pracy
Tworząc Collegium Medyczne MEDICA udowodniliśmy, że edukacja może... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.