#

Pracownik sklepu - Merchandiser

Adecco Poland Sp. z o.o.

Zielona Góra, lubuskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Pracownik sklepu - Merchandiser

Miejsce pracy: Zielona Góra

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób do pracy na następującym stanowisku:

Opis stanowiska:
•Zarządzanie produktem/marką w podległych punktach sprzedaży (sklepy) zgodnie z linią/polityką firmy,,
•Zarządzanie czasem, procesami oraz monitorowanie zgodności osiąganych wyników z wyznaczonymi wskaźnikami KPI,
•Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
•Pełnienie roli Ambasadora firmy – osoba pierwszego kontaktu dla Klienta i Personelu Sklepu,
•Dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie i zgodne z polityką firmy lokowanie/układanie/prezentowanie produktów na półkach sklepowych,
•Regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem,
•Zarządzanie półkami sklepów poprzez umieszczanie produktów oraz ich usuwanie w przypadku przeterminowania/usterek/wadliwości produktu,
•Weryfikacja produktów i ich dostępności w punktach sprzedaży zgodnie z umową pomiędzy firmą, a punktem sprzedaży,
•Wdrażanie i umieszczanie materiałów promocyjnych oraz reklamowych nowych produktów,
•Weryfikacja cen produktów Procter&Gamble w sklepach,
•Raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT.

Wymagania:
•Wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu,
•Minimum rok doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta,
•Aktualna książeczka sanepidowska lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia
•Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
•Umiejętność budowania relacji z Klientami oraz nastawienie na sukces,
•Bardzo wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy,
•Dokładność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialność za zadania i powierzone mienie,
•Mile widziane prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
•Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,
•Zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę zlecenie lub umowa B2B,
•Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon z aplikacją do raportowania oraz w przypadku merchandisera mobilnego samochód służbowy,
•Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów
•System motywacyjny i nagrody dla najlepszych!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi