#

Pracownik sekretariatu (j. angielski) K/M

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Pracownik sekretariatu (j. angielski) K/M

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; wykształcenie wyższe; znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point); aktywne podejście do rozwiązywania problemów; umiejętność ustalania priorytetów i bardzo dobra organizacja pracy; systematyczność i odpowiedzialność za powierzone zadania; dyspozycyjność; odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu; komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; wysoka kultura osobista; umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa administracyjno-biurowa; obsługa urządzeń biurowych; obsługa administracyjna; obsługa klienta.
Pracodawca oferuje: możliwość rozwoju osobistego; 2-zmianowy system pracy 6:30-14, 13:30-21. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie CV drogą mailową (referencje mile widziane) na adres e-mail.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi