#

Pracownik Sekretariatu Biura Tłumaczeń

Lingua Nova Sp. z o.o.

Warszawa, 00-519, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Główne obowiązki: aktywne pozyskiwanie klientów, prace organizacyjne związane z tłumaczeniami/obsługa programów komputerowych Word, Excel oraz oprogramowania firmowego (Dobry Lingwista, E-Translate, Top Manager), aktualizacja bazy danych klientów oraz tłumaczy, edycja dokumentów, dbanie o stronę internetową.

Wymagania

Wymagania: dobra organizacja własnego warsztatu pracy, komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, sumienność, dokładność i skrupulatność, znajomość języka angielskiego mile widziana Wymagane dokumenty: życiorys i list motywacyjny.

Prezentacja firmy

Szkoła Języków Obcych LINGUA NOVA powstała w 1991 roku. Firma zos... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/01/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi