Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik sekretariatu- Asystent/ka
Miejsce pracy: Chorzów- nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji oraz informacji wewnątrz firmy
- organizacja spotkań i kalendarza kierownictwa
- przyjmowanie gości
- wykonywanie czynności administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem sekretariatu,
- wykonywanie zadań przydzielonych w ramach wsparcia pracy innych działów
- wykształcenie średnie
- doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
- umiejętność planowania i organizacji pracy
- dobry dojazd do Chorzowa Starego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Adecco
- praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- możliwość zdobycia doświadczenia
- zatrudnienie od zaraz do końca stycznia
- oferta pracy tymczasowej
Numer referencyjny: IBSEK/12/16/KTW
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.