Zapraszamy do współpracy na stanowisku pracownika sekcji fundraisingu i komunikacji.
Miejsce pracy: siedziba Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, Warszawa
Wymiar pracy: 30 godzin tygodniowo, docelowo (po 6 miesiącach) – 40 godzin tygodniowo.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Praca na tym stanowisku będzie polegała przede wszystkim na:
• realizacji strategii fundraisingowej i komunikacyjnej Stowarzyszenia
• budowaniu i administrowaniu bazą danych interesariuszy Stowarzyszenia
• wsparciu w skutecznej komunikacji z darczyńcami Stowarzyszenia
• utrzymywaniu i poszerzaniu współpracy z partnerami biznesowymi
• analizie efektywności w/wym. działań.
Wymagane kryteria:
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel
• umiejętność pracy z bazami danych, CRM, segmentacją odbiorców i integracją danych
• umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
• znajomość Google Analytics, Facebook Analytics
• bardzo dobra znajomość j. polskiego
• dobra znajomość j. angielskiego
• doświadczenie w pracy w ngo i fundraisingu lub/i telemarketingu– mile widziane
• umiejętności obsługi programów graficznych – mile widziane
Oczekiwane cechy:
• odpowiedzialność i sumienność
• samodzielność
• komunikatywność
• bardzo dobre umiejętności organizacyjne
• umiejętność pracy pod presją czasu
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich to organizacja wspierająca osa... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.