Firma Sabkom działa w branży handlowej od ponad 7 lat.
Efektem naszej pracy są min dwa sklepy internetowe
W roku 2016 rozpoczęliśmy również handel z firmami spoza kraju.
W związku z dalszymi długoletnimi planami rozwojowymi firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby dynamicznej i rzetelnej.
Zakres obowiązków:
koordynowanie wysyłek (współpraca z firmami kurierskimi);
utrzymanie kontaktów z już istniejącymi klientami (telefonicznie);
oraz zdobywanie nowych klientów;
obsługa telefoniczna i mailowa klienta;
pakowanie i przygotowanie do wysyłki drobnych artykułów biurowych;
przyjmowanie dostaw (produkty lekkie paczki do 30 kg).
wykształcenie średnie;
wymagana znajomość obsługi komputera MS Office
dokładność; dbałość o szczegóły
zdolności manualne;
sprawność fizyczna;
motywacja do pracy;
mile widziane osoby uczące się w trybie zaocznym lub wieczorowym;
wymagana znajomość obsługi komputera MS Office;
dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B;
odporność na stres;
łatwość nawiązywania kontaktów;
mile widziana znajomość języka niemieckiego i/ lub angielskiego.
Firma działa na rynku od kilkunastu lat. <br/> <br/>Specjalizujemy się ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.