Opis stanowiska pracy
APRIL Polska Assistance już od ponad 20 lat zapewnia i organizuje pomoc z zakresu assistance oraz specjalizuje się w kompleksowej likwidacji szkód. Dzięki naszej międzynarodowej sieci, potężnemu zapleczu i nowoczesnym technologiom, połączonym z doświadczeniem i wysoką operatywnością, potrafimy udzielić natychmiastowej oraz fachowej pomocy naszym Klientom na całym świecie.
W APRIL Polska Assistance to ludzie są najważniejsi. Wiemy, że największą wartością firmy są jej pracownicy. To dzięki ich zaangażowaniu oraz pomysłom nieustannie rozwijamy się i odnosimy sukcesy. Jeśli lubisz pracę w zespole? Jesteś osobą komunikatywną, rzetelną i odpowiedzialną? Radzisz sobie w sytuacjach stresowych? Dołącz do nas!
Opis stanowiska pracy
- telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych – OC, AC, NNW,
- rejestracja szkód w systemie szkodowych, kierowanie do warsztatów
Wymagania:
- wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów,
- umiejętność obsługi komputera (Ms Office, środowisko Windows),
- rzetelność i odpowiedzialność,
- zdolność do szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych,
- wysoka kultura osobista., dyspozycyjność
Za dodatkowe atuty uznamy:
- co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w pracy na infolinii,
- znajomość problematyki ubezpieczeniowej.
Oferujemy:
- umowę o pracę ,
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej,
- atrakcyjne wynagrodzenia i szkolenia.
- Pakiet Benefit
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego (w temacie prosimy o wpisanie numeru referencyjnego) wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych klikając w przycisk aplikowania.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.
Prezentacja firmy
Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy APRIL, która projektuje, zarządza...
Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy APRIL, która projektuje, zarządza i dystrybuuje rozwiązania ubezpieczeniowe i assistance dla osób indywidualnych, profesjonalistów oraz firm.
APRIL Polska Assistance specjalizuje się przede wszystkim w dostarczaniu najwyższej jakości usług assistance, a także likwidacji szkód w ramach Zielonej Karty oraz IV Dyrektywy UE.
Spółka została utworzona w 1995 roku pod nazwą Biuro Szkód Ubezpieczeniowych i Assistance CORIS Varsovie Sp. z o.o. i była jednym z prekursorów rynku assistance w Polsce.
Międzynarodowa sieć usługodawców oraz regionalne biura gwarantują, że jesteśmy w stanie dotrzeć z pomocą w zasadzie w każdy zakątek świata i czynią nas godnym zaufania partnerem.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta