#

Pracownik Infolinii w Dziale Likwidacji Szkód

APRIL Polska Assistance Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

APRIL Polska Assistance już od ponad 20 lat zapewnia i organizuje pomoc z zakresu assistance oraz specjalizuje się w kompleksowej likwidacji szkód. Dzięki naszej międzynarodowej sieci, potężnemu zapleczu i nowoczesnym technologiom, połączonym z doświadczeniem i wysoką operatywnością, potrafimy udzielić natychmiastowej oraz fachowej pomocy naszym Klientom na całym świecie.

W APRIL Polska Assistance to ludzie są najważniejsi. Wiemy, że największą wartością firmy są jej pracownicy. To dzięki ich zaangażowaniu oraz pomysłom nieustannie rozwijamy się i odnosimy sukcesy. Jeśli lubisz pracę w zespole? Jesteś osobą komunikatywną, rzetelną i odpowiedzialną? Radzisz sobie w sytuacjach stresowych? Dołącz do nas!

 

Opis stanowiska pracy

  • telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych – OC, AC, NNW,
  • rejestracja szkód w systemie szkodowych, kierowanie do warsztatów

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów,
  • umiejętność obsługi komputera (Ms Office, środowisko Windows),
  • rzetelność i odpowiedzialność,
  • zdolność do szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych,
  • wysoka kultura osobista., dyspozycyjność

 

Za dodatkowe atuty uznamy:

  • co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w pracy na infolinii,
  • znajomość problematyki ubezpieczeniowej.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę ,
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej,
  • atrakcyjne wynagrodzenia i szkolenia.
  • Pakiet Benefit
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego (w temacie prosimy o wpisanie numeru referencyjnego) wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych klikając w przycisk aplikowania.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy APRIL, która projektuje, zarządza... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi