Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik Działu Obsługi Klientów - księgarnia internetowa
Miejsce pracy: ModlniczkaObowiązki:
- odbieranie połączeń przychodzących,
- przyjmowanie telefonicznych zamówień klientów,
- przyjmowanie mailowych zamówień klientów oraz odpisywanie na wiadomości,
- obsługa komputera.
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta,
- samodzielność i odpowiedzialność w pracy,
- umiejętność obsługi komputera,
- zdolności organizacyjne.
Oferujemy:
- umowę zlecenie,
- pracę od zaraz,
- pracę w godzinach 8.00-16.00 oraz 12.00-20.00 (możliwość pracy tylko na jednej zmianie),
- pracę od poniedziałku do piątku,
- wynagrodzenie: 10 zł netto/h.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Numer referencyjny: OK/12/2016/KRK
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.