#

Pracownik Działu Obsługi Klientów - księgarnia internetowa

Adecco Poland Sp. z o.o.

Modlniczka, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Pracownik Działu Obsługi Klientów - księgarnia internetowa

Miejsce pracy: Modlniczka

Obowiązki:

  • odbieranie połączeń przychodzących,
  • przyjmowanie telefonicznych zamówień klientów,
  • przyjmowanie mailowych zamówień klientów oraz odpisywanie na wiadomości,
  • obsługa komputera.

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta,
  • samodzielność i odpowiedzialność w pracy,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • zdolności organizacyjne.

Oferujemy:

  • umowę zlecenie,
  • pracę od zaraz,
  • pracę w godzinach 8.00-16.00 oraz 12.00-20.00 (możliwość pracy tylko na jednej zmianie),
  • pracę od poniedziałku do piątku,
  • wynagrodzenie: 10 zł netto/h.

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.


Numer referencyjny: OK/12/2016/KRK
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi