Szkoła Języków GLOSSA poszukuje pracownika działu obsługi klienta i sekretariatu.
O firmie:
GLOSSA istnieje od 1997 roku i specjalizuje się w szerokim zakresie usług związanych z nauczaniem językow obcych. Oprócz szkoleń językowych w Polsce nasza oferta obejmuje również kursy i obozy językowe za granicą, obsługę programu Erasmus+ oraz nauczanie języka polskiego dla obcokrajowców w formie klasycznej oraz online.
Wyróżniają nas przede wszystkim:
• Szeroki zakres świadczonych usług językowych
• Stosowanie nowoczesnych technologii w nauczaniu, zarządzaniu i obsłudze szkoleń
• Wysoka jakość i profesjonalizm w obsłudze klienta;
• Działalność proedukacyjna i prospołeczna;
Opis stanowiska:
• Obsługa klientów (krajowych i zagranicznych) zgodnie z procedurami i standardami obowiązującymi w SJO GLOSSA (doradztwo, przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż kursów, obsługa firm);
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kursów i szkoleń;
• Prace biurowe.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Znajomość pakietu MS Office;
• Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy;
• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie (pełny etat, umowa o pracę na czas nieokreślony) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Pracę w międzynarodowym środowisku i w młodym, dynamicznym zespole pracowników;
• Ciekawy zakres obowiązków.
Zgłoszenia:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym w terminie do 12 marca 2017
GLOSSA istnieje od 1997 roku i specjalizuje się w szerokim zakres... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.