Opis stanowiska pracy
Praca w Dziale Marketingu!
Proponujemy pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu (minimum 2-3 dni w tygodniu).
Poszukujemy osoby, która swoją przyszłą ścieżkę kariery wiąże z szeroko pojętym marketingiem!
Wymagania:
- Doświadczenie w marketingu i PR
- Dobra znajomość portali społecznościowych
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów (tzw. lekkie pióro)
- Pracowitość, sumienność i kreatywność
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Otwarta postawa oraz gotowość do zdobywania i poszerzania wiedzy
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Odporność na stres i bardzo dobra organizacja pracy
Zadania:
- Tworzenie prezentacji, korespondencji i tekstów marketingowych
- Zbieranie informacji z rynku
- Uczestnictwo w realizacji projektów marketingowych
- Kreowanie działań wspierających sprzedaż oraz współudział przy budowaniu wizerunku firmy
- Aktualizację danych na firmowej stronie internetowej
- Prowadzenie fanpage'a Facebook
Oferta:
- praca w stabilnej firmie z branży IT
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- praca w młodym i dynamicznym zespole
- udział w realizacji ciekawych i prestiżowych projektów
- wyzwania i możliwość samorealizacji
Prezentacja firmy
Vector Software jest firmą z wieloletnim doświadczeniem w zakresi...
Vector Software jest firmą z wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi
informatycznej. Posiadamy bardzo duże doświadczenie integrując rozwiązania,
których bardzo często jesteśmy autorem. Do grona naszych Klientów należą:
biura branży projektowej, instytucje kulturalne, obiekty rynku kinowego
oraz sportowego. Doceniamy fakt, iż zadowolenie naszego klienta zależy w
znacznym stopniu od naszych pracowników. Dlatego wciąż udoskonalamy ich stanowiska.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/12/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Badania / Rozwój