Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
Dla naszego Klienta - globalnego lidera w branży outsourcingu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu administracji personalnej z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Wynagrodzenie: atrakcyjne
Nr ref. 16324
Opis stanowiska:
• dostarczanie informacji w zakresie administracji personalnej Klientom wewnętrznym,
• odpowiadanie na zapytania kierowane do działu HR (dot. wynagrodzeń, benefitów, wyjazdów służbowych ect.),
• administrowanie danymi w systemie ERP,
• utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem biznesowym w języku niemieckim,
• dbałość o spójność polityk i procesów HR w oddziale firmy,
• współpraca z innymi działami firmy na terenie Europy.
Wymagania:
• wyższe wykształcenie,
• bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego – warunek konieczny,
• mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi Klienta,
• bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
• samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy,
• rzetelność, terminowość oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Oferta obejmuje:
• pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
• możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
• konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych,
• rozbudowane usługi dla pracowników.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?