Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, firmy produkującej urządzenia i systemy czyszczące, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
pracownik ds. wsparcia sprzedaży
Nr ref.: 40319Praca stała
Lokalizacja: Kraków
Zakres obowiązków:
- Wsparcie operacyjne handlowców w ich codziennej pracy,
- zarządzanie sprawami administracyjnymi Działu ds. Sieci Dealerskiej,
- wsparcie klientów i pracowników Działu w prowadzeniu działań marketingowych,
- obsługa klienta B2B na najwyższym poziomie.
Oczekiwania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym,
- wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),
- bardzo dobrej obsługi komputera i programów MS Office (Excel, Power Point, Word),
- doświadczenie zawodowe w pracy biurowej,
- doświadczenie w pracy z klientem B2B,
- mile widziana znajomość systemu CRM,
- mile widziana znajomość mechanizmów marketingowych,
- sumienność i zaangażowanie,
- doskonałe umiejętności organizacji pracy własnej,
- zorientowanie i otwartości na Klienta,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- chęć rozwoju i kreatywność w wprowadzaniu nowych rozwiązań
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
- dofinansowanie do obiadów,
- niezbędne narzędzia pracy - komputer i telefon,
- bonus roczny, prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty Multisport
- kurs języka angielskiego,
- cykliczne szkolenia dokształcające w centrali w Polsce oraz za granicą.