Autoryzowany partner RICOH, XEROX oraz LEXMARK z siedzibą w Krakowie, działająca na rynku techniki biurowej od 1992 roku poszukuje:
Pracownika ds. Pozyskiwania i Obsługi Klienta Biznesowego
Do obowiązków Pracownika należeć będzie:
• podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy
• telefoniczne pozyskiwanie nowych kontrahentów
• wizyty u klientów
• doradztwo produktowe
• tworzenie ofert
• realizowanie planów sprzedażowych
Oferujemy:
• Nowoczesne narzędzia pracy
• Szkolenia handlowe i produktowe
• Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Specjalisty ds. Handlowych
• Pracę z klientami z segmentu B2B (klienci biznesowi - firmy)
• Stałe wynagrodzenie + premia + prowizja od sprzedaży
• Umowę o pracę
Zapraszamy osoby energiczne, optymistyczne, lubiące rozmawiać przez telefon, ciekawe ludzi i chcące się rozwijać.
Jeżeli chcesz się więcej o nas dowiedzieć zapraszamy na naszą stronę to wpisz w google : copyfelix)
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie aktualnej klauzuli o ochronie danych osobowych.
• doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną i bezpośrednią obsługą klienta
• dobra, praktyczna znajomości pakietu Office
• wykształcenie minimum średnie
• komunikatywny j. angielski
• prawo jazdy kat. B (czynne)
Kserokopiarki, drukarki, skanery, oprogramowanie do zarządzania i... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.