Opis stanowiska pracy
Zakres czynności:
- wprowadzanie danych do systemu komputerowego,
- obsługa umów w systemach informatycznych,
- obsługa systemu obiegu dokumentów,
- weryfikacja i kontrola dokumentów,
- wystawianie dokumentów,
- uzupełnianie baz danych,
- pozostałe prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - konieczność) oraz urządzeń biurowych,
- zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
- doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Oferujemy:
- pracę w dużej korporacyjnej firmie,
- ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę,
- wynagrodzenie brutto 17,00 zł za godzinę.
Wszystkim kandydatom zapewniamy pełną dyskrecję oraz zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli ZGODNIE z poniższą treścią:
’Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.’
Certyfikat Agencji 10301
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/06/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Energetyka