#

Pracownik ds. obsługi klienta - Obotrycka

Poczta Polska S.A.

Szczecin, zachodniopomorskie

Poczta Polska S.A.
Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i Narodowym Operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. 
Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Pracownik ds. obsługi klienta - Obotrycka

Miejsce pracy: Szczecin



wymiar etatu: 0,50

Szczecin-Obotrycka

Do zadań pracownika będzie należeć:

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
udzielanie informacji o świadczonych usługach,
kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.



Od kandydatów oczekujemy:

wykształcenia średniego,
umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu Ms Office,
wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.



Inne oczekiwania:

mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i w sprzedaży,
gotowość do pracy zmianowej.

Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich wskazanych powyżej danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, prowadzonej przez Poczta Polska spółka akcyjna zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.

Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poczta Polska S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi