poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. obsługi klienta - Obotrycka
Miejsce pracy: Szczecin
wymiar etatu: 0,50
Szczecin-Obotrycka
Do zadań pracownika będzie należeć:
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
udzielanie informacji o świadczonych usługach,
kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia średniego,
umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu Ms Office,
wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.
Inne oczekiwania:
mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i w sprzedaży,
gotowość do pracy zmianowej.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich wskazanych powyżej danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, prowadzonej przez Poczta Polska spółka akcyjna zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.