#

Pracownik do obsługi sekretariatu i sklepu internetowego

Saltex Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała w zakresie obowiązków typowe prace związane z obsługą sekretariatu: odbieranie i wysyłanie korespondencji, zamawianie kurierów, łączenie rozmów telefonicznych, załatwianie spraw w urzędach itp.

Ważne jest również, aby mogła pomagać w opracowywaniu zdjęć do sklepu internetowego, folderów, katalogów itp. (znajomość Photoshopa, Corela, AI).

Wymagania

- dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel)
- prawo jazdy kat. B

Dodatkowym, ważnym atutem będzie umiejętność obsługi programów graficznych (Photoshop, ewentualnie Corel lub AI)

Prezentacja firmy

Saltex Sp. z o.o. powstała w 2001 roku. Zajmuje się produkcją i sprzedaż... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Grafika / Projektowanie, Praca Internet / e-commerce, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi