Stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Branża: Ubezpieczenia (AGD/RTV/IT)
Miejsce pracy: Warszawa, Saska Kępa
Godziny pracy: Poniedziałek - piątek praca zmianowa 8-16, 11-19, oraz sobota (raz na 5 tygodni) 9-13.
Nasze biuro, znajduję się na Saskiej Kępie , z dobrym dostępem do komunikacji miejskiej. Jesteśmy przyjaznym zespołem, otwartym na ludzi i na to co mogą wnieść do naszej pracy. Zapraszamy chętne osoby do rozpoczęcia długoterminowej współpracy.
Oferujemy:
• Umowa o pracę, 40 h tydzień pracy
• Konkurencyjne wynagrodzenie,
• Możliwość rozwoju.
Zakres obowiązków:
• Obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, rejestracja i przyjmowanie szkód),
• Korespondencja z klientami (pisemna korespondencja mailowa oraz wysyłanie i odbieranie pism),
• Współpraca z dostawcami i sieciami naprawczymi,
• Archiwizacja dokumentów szkodowych,
• Wprowadzanie danych do komputera oraz praca na systemach.
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy w Call Center,
• Język angielski na poziomie komunikatywnym, (warunek konieczny)
• Dobrej znajomości obsługi MS Office, Internet,
• Rzetelność i dokładność,
• Dobra organizacja pracy,
• Zdolności komunikacyjne w mowie i piśmie,
• Odporność na stres.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV w języku angielskim oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych
Nasze biuro, znajduję się na Saskiej Kępie , z dobrym dostępem do komuni... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.