Opis stanowiska pracy
Zadania:
• Obsługa połączeń oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Nawiązywanie współpracy z klientem zagranicznym
• Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb Klienta
• Koordynacja i obsługa dostaw zamówionych towarów
Oferujemy:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa + prowizja)
• Elastyczne godziny pracy
• Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju zawodowego
Wymagania
• Bardzo dobra znajomość jednego z języków obcych: włoskiego, litewskiego,
węgierskiego, czeskiego, słowackiego, chorwackiego, bułgarskiego
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w obsłudze klienta lub
sprzedaży)
• Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zaangażowanie, samodzielność
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
Prezentacja firmy
Pragniemy przedstawić Państwu firmę Domino Polska Sp. z o.o. Domi...
Pragniemy przedstawić Państwu firmę Domino Polska Sp. z o.o. Domino jest firmą założoną w Lyonie we Francji i przez przeszło 10 lat działalności rozwinęła sieć agencji obecnych we wszystkich większych miastach na terenie Francji.
Obecnie Domino Polska posiada biura we Francji w Polsce i Szwajcarii. W Polsce pierwsza siedziba została założona w Poznaniu i w Warszawie.
Współpracujemy z największymi firmami na rynku europejskim i polskim gdzie z sukcesem realizujemy projekty rekrutacyjne oraz projekty Executive Search.
Specjalizujemy się w wyszukiwaniu doświadczonych osób na stanowiska wysokiego i średniego szczebla oraz specjalistów o wysokich kwalifikacjach ze znajomością języków obcych.
Jako firma rekrutacyjna i doradcza specjalizujemy się w obsłudze następujących sektorów:
• Zarządzanie i Administracja
• Inżynieria i Produkcja
• Finanse, Księgowość
• HR
• Informatyka
• Sprzedaż i Marketing
• Logistyka i Handel
• Rekrutacje za granicą
Usługi Domino Polska
Domino Polska świadczy następujące usługi w zakresie poszukiwań na stanowiska kierownicze i specjalistyczne:
• Poszukiwania bezpośrednie Executive Search
• Rekrutacja i selekcja
• Weryfikacja dopasowania kandydatów wraz z oceną znajomości języków obcych
• Outplacement
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 10
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing