Numer oferty: StPr/21/0459
- wprowadzanie i monitorowanie bieżących zamówień ze sklepów internetowych/Allegro
- wprowadzanie i monitorowanie bieżących zamówień krajowych w ramach wewnętrznego systemu dostaw
- wprowadzanie nowych produktów do oferty sklepów internetowych/Allegro
- aktualizacja informacji o produktach w bieżącej ofercie sklepów internetowych/Allegro
- przygotowywanie treści i szablonów do akcji mailingowych
- wewnętrzna wspólpraca z opiekunami produktów, działem logistyki i księgowości
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Grodzieńska 206, 16-100 Sokółka, powiat: sokólski, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: skierowanie z PUP, CV-bezpośrednio do pracodawcy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.