HRO Personnel Sp. Z o.o. to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem wśród producentów dźwigów, schodów i chodników ruchomych oraz innych systemów transportu poziomego, poszukujemy osoby do wsparcia administracyjnego biura.
Pracownik biurowy ze znajomością Excela
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)
Numer referencyjny: EXP/09/16
Zakres obowiązków:
• Analiza danych i przygotowywanie raportów;
• Tworzenie tabel, wykresów, prezentacji;
• Wprowadzanie danych do korporacyjnego systemu;
• Praca z wykorzystaniem programu MS Excel (zaawansowane formuły).
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość programu MS Excel – warunek konieczny!
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji;
• Analityczne myślenie;
• Umiejętność pracy na wielkich liczbach.
• dokładność i sumienne wykonywanie obowiązków.
Oferujemy:
• Stawkę godzinową 15zł brutto/h;
• Umowę zlecenie;
• Elastyczny grafik pracy min. 20h tygodniowo;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
• Pracę wśród profesjonalistów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".