HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Lokalizacja: Katowice
Jeżeli:
- Czujesz się pewnie w porozumiewaniu się w języku niemieckim (C2/C1),
- Posiadasz wykształcenie minimum średnie,
- Potrafisz myśleć analitycznie,
- Lubisz rozmawiać z ludźmi,
- Sam motywujesz się do pracy,
- Bardzo dobrze znasz MS Office,
- Twoim dodatkowym atutem jest język angielski (ale niekoniecznie).
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna oraz komputerowa, posprzedażowa, obsługa klienta niemieckojęzycznego (czyli odpowiadanie na zapytania klientów),
- Wsparcie w obsłudze platform internetowych,
- Praca z bazą danych, rejestrowanie zgłoszeń w systemach projektu.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- 3 tygodniowe (płatne) szkolenie, na którym przyswoisz wiedzę na temat projektu oraz zapoznasz się ze swoimi przyszłymi obowiązkami,
- Elastyczny grafik, łatwy do zgrania z innymi obowiązkami,
- Atrakcyjny pakiet benefitów,
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, u światowego lidera w outsourcingu contact center, dla klientów, tj.: adidas i Hertz,
- Przyjazne środowisko pracy,
- Nowoczesny biurowiec.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".