Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Pracownik biurowy z językiem niemieckim / włoskim / francuskim / hiszpańskim
Miejsce pracy: WarszawaDla naszych klientów, dużych, międzynarodowych firm z branży BPO/SSC poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarach Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Obsługi klienta / Social Media lub Logistyki.
Opis stanowiska:
- Mailowy kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami (klient biznesowy)
- Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów, weryfikowanie informacji w j. obcym)
- Wsparcie w kontroli nad obiegiem dokumentacji wewnątrz działu
- Wprowadzanie dodatkowych danych do systemu w j. obcym
- Sporządzanie raportów oraz prezentacji
- Drobne tłumaczenia
Nasi Partnerzy biznesowi proponują:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowy program wdrożeniowy
- Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
- Szansę na rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
- Możliwości rozwoju
- Pakiet benefitów (Multisport, Sodexo, Vouchery, etc.)
- Dofinansowanie do kursów językowych
- Eventy integracyjne
- Wyjazdy do zagranicznych oddziałów firmy
- Chill-out zone in the office
Oczekiwania wobec kandydtów:
- Bardzo dobra znajomość jednego z następujących języków: holenderski / niemiecki / włoski (B2/C1)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2)
- Dodatkowe doświadczenie w pracy z językami - mile widziane, natomiast nie jest warunkiem koniecznym
- Gotowość do ciągłego rozwoju
- Komunikatywność i otwartość na pracę w międzynarodowym środowisku