Poszukujemy osoby do pracy w biurze z akcesoriami sportowymi w centrum Sosnowca.
Praca dla osoby z 1 lub 2 grupą inwalidzką (umiarkowany lub znaczny)
Głównym zadaniem będzie obsługa komputera oraz mini-telemarketing. Do pracy wymagana jest znajomość podstaw MS Office, ale przede wszystkim umiejętność wyszukiwania informacji z wyszukiwarek internetowych, a dokładnie o organizowanych aktualnie imprezach sportowych. Drugim najważniejszym zadaniem będzie kontakt telefoniczny (mini-telemarketing) z osobą organizującą event oraz krótki przedstawienie oferty i następnie przesłanie jej e-mailem. Trzecim zadaniem będzie obsługa dotychczasowych klientów, a praca polegać ma na przygotowaniu towaru pod zamówienie (proste prace manualne) i pakowaniu paczek do wysyłki.
Praca jest prosta i przyjemna, z umową o pracę na pełen etat w godzinach 9-16 lub 8-15. Oczywiście do wszystkich obowiązków przeszkolimy i nauczymy ich wykonywania.
Wymagamy od naszego pracownika, przede wszystkim uczciwości i rzetelnego wykonywania powierzonych zadań oraz codziennego raportowania. Po okresie próbnym/przyuczenia, od wzrostu sprzedaży będzie także naliczana premia.
firma produkcyjno-usługowa, działająca z klientami w całym kraju ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.