- badanie rynku, z wykorzystaniem prasy branżowej, wiadomości internetowych i praktyki
- aktualizacja stron internetowych oraz cenników, opisów produktów, etc.
- współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych
- redakcja tekstów branżowych – zarówno własnych jak i tłumaczenia już istniejących
- śledzenie najnowszych trendów dt. marketingu i reklamy branżowej
- zarządzanie informacjami o klientach i zamówieniach (aktualizacja baz danych)
- pomoc w budowaniu wizerunku firmy
- analiza statystyk
- informatyk z praktyką w marketingu / marketingowiec z zamiłowaniem do informatyki
- znajomość j. angielskiego i/lub j. włoskiego
- dobra znajomość pakietu Microsoft/Open Office
- podstawowa znajomość HTML
- sumienność, komunikatywność, samodzielność
- zmysł estetyczny
- dobra organizacja pracy
- doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziana znajomość branży)
Firma ITA TOOLS Sp. z o.o. oferuje narzędzia do obróbki drewna,<b... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.