Zadania:
*Przygotowywanie ofert ubezpieczenia (po wcześniejszym przeszkoleniu).
*Archiwizacja danych.
*Koordynowanie obiegu dokumentów oraz obsługa korespondencji.
*Obsługa urządzeń biurowych.
Oferujemy:
*Zatrudnienie na umowę zlecenie (początkowo).
*Możliwość rozwoju umiejętności i zdobycia doświadczeń zawodowych.
*Szkolenia produktowe.
*Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.
*Wykształcenie min. Średnie.
*Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
*Dobra organizacja pracy własnej.
*Samodzielność.
*Zdolność szybkiego uczenia się.
*Dokładność.
In-sure to pierwsza ogólnopolska hurtownia ubezpieczeń. Nie sprze... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.