Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, polskiego oddziału, renomowanej międzynarodowej firmy, zajmującej się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości maszyn i urządzeń wykorzystywanych w branży FMCG, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik BiuraMiejsce pracy: Poznań
Szukamy ambitnej osoby, która połączy doświadczenie w organizacji pracy biurowej z obsługą klienta i wsparciem procesu sprzedaży
Główne zadania:
czynności biurowo-administracyjne (prowadzenie biura, kontrola obiegu dokumentów, wystawianie faktur, kontrola przelewów)
obsługa klientów i wsparcie sprzedaży (obsługa klientów, przyjmowanie zapytań ofertowych, wystawianie ofert, monitorowanie reklamacji, raportowanie)
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
doświadczenie w pracy biurowej z elementami obsługi klienta i wsparciem procesu sprzedaży
bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (kontakt z zagraniczną Centralą firmy)
gotowość do nauki i zdobywania nowych umiejętności
proaktywne nastawienie do pracy i tzw. „can do attitude”
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe techniczne lub ekonomiczne
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
zaangażowanie, samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej
Nasz Klient oferuje:
ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w miłej atmosferze w polskim oddziale międzynarodowej firmy
atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę
żywy kontakt z językiem angielskim i/lub niemieckim
możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?