#

Pracownik Biura

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.

Dla naszego Klienta, polskiego oddziału, renomowanej międzynarodowej firmy, zajmującej się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości maszyn i urządzeń wykorzystywanych w branży FMCG, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik BiuraMiejsce pracy: Poznań

Szukamy ambitnej osoby, która połączy doświadczenie w organizacji pracy biurowej z obsługą klienta i wsparciem procesu sprzedaży 

Główne zadania:

  • czynności biurowo-administracyjne (prowadzenie biura, kontrola obiegu dokumentów, wystawianie faktur, kontrola przelewów)
  • obsługa klientów i wsparcie sprzedaży (obsługa klientów, przyjmowanie zapytań ofertowych, wystawianie ofert, monitorowanie reklamacji, raportowanie)
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy biurowej z elementami obsługi klienta i wsparciem procesu sprzedaży
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (kontakt z zagraniczną Centralą firmy)
  • gotowość do nauki i zdobywania nowych umiejętności
  • proaktywne nastawienie do pracy i tzw. „can do attitude”
  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe techniczne lub ekonomiczne
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • zaangażowanie, samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej

Nasz Klient oferuje:

  • ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w miłej atmosferze w polskim oddziale międzynarodowej firmy
  • atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę
  • żywy kontakt z językiem angielskim i/lub niemieckim
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi