Opis stanowiska pracy
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza jest liderem branży antykwarycznej e-commerce w Polsce. To 50-cio osobowa firma z Małopolski o zasięgu ogólnopolskim, która kupuje i sprzedaje 160 tysięcy unikalnych książek rocznie. W Polsce i na całym świecie obsługuje blisko 200 tysięcy klientów, oferując łącznie ok. 150 tys. tytułów książek nowych, używanych i kolekcjonerskich. Firma powstała w Kasince Małej i rozbudowała sieć filii w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Trójmieście i Wrocławiu. W związku z prężnym rozwojem i przenoszeniem siedziby i magazynów firmy do nowego obiektu w Lubniu o powierzchni 1200 m2, Antykwariat i Księgarnia Tezeusza poszukuje osób na stanowisko Pracownik biura obsługi klienta.
Zadaniem Pracownika biura obsługi klienta jest telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, udzielanie mu wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania, rozwiązywanie problemów z zamówieniami, przekazywanie reklamacji do odpowiednich działów firmy w celu wyjaśnienia sprawy, opieka nad klientem indywidualnym i ustalanie daty dostarczenia towaru do odbiorcy.
Pierwszy miesiąc pracy o charakterze szkoleniowym będzie odbywał się w Kasince Małej – 6 km od Lubnia – w dotychczasowej siedzibie firmy. Po pozytywnie odbytym miesiącu próbnym pracownicy zostaną zaproszeni do współpracy w nowym, dużym obiekcie w Lubniu i będą brali udział w intensywnym rozwoju firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, minimum licencjat;
- oczytanie w co najmniej jednym gatunku literatury pięknej i naukowej oraz osobista pasja związana z lekturą książek i radość przebywania wśród nich;
- co najmniej dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność szybkiego pisania, korzystania z edytorów tekstu i sprawnego poruszania się po Internecie;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- samodyscyplina, odporność na stres umożliwiająca szybką i precyzyjną pracę w warunkach biurowych przez 8 godzin dziennie;
- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i duża kultura osobista;
- dyspozycyjność do pracy przez 5-6 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie i gotowość do nadgodzin w dniach i okresach większej ilości zamówień;
- dobrze widziane: wcześniejsze doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta.
Oferujemy:
- pracę od zaraz na czas nieokreślony po pozytywnie przebytym miesięcznym okresie próbnym;
- wynagrodzenie 1500 - 1600 zł netto miesięcznie (możliwość nadgodzin i premii uznaniowych);
- pracę w kulturalnym i młodym zespole;
- z racji intensywnej rozbudowy firmy, możliwość rozwoju zawodowego, awansu i istotnej podwyżki dla osób utalentowanych w dziedzinie handlu książką;
- możliwość zakupów rabatowych unikalnych książek do własnej biblioteki.
Prezentacja firmy
Na chwilę obecną jesteśmy jednym z największych Antykwariatów int...
Na chwilę obecną jesteśmy jednym z największych Antykwariatów internetowych w Polsce oferującym w bieżącej sprzedaży ponad 110 tys. wartościowych tytułów książek używanych i antykwarycznych. Naszym klientom staramy się zapewnić obsługę na najwyższym poziomie. Sprzedajemy książki w naszych dwóch sklepach: tutaj i na ALLEGRO, gdzie zaczynaliśmy sprzedaż jako antykwariat humanistyczny.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Praca w mediach / dziennikarstwo, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta, Praca Administracja biurowa, Praca Inne