Opis stanowiska pracy

Antykwariat i Księgarnia Tezeusza jest liderem branży antykwarycznej e-commerce w Polsce. To 50-cio osobowa firma z Małopolski o zasięgu ogólnopolskim, która kupuje i sprzedaje 160 tysięcy unikalnych książek rocznie. W Polsce i na całym świecie obsługuje blisko 200 tysięcy klientów, oferując łącznie ok. 150 tys. tytułów książek nowych, używanych i kolekcjonerskich. Firma powstała w Kasince Małej i rozbudowała sieć filii w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Trójmieście i Wrocławiu. W związku z prężnym rozwojem i przenoszeniem siedziby i magazynów firmy do nowego obiektu w Lubniu o powierzchni 1200 m2, Antykwariat i Księgarnia Tezeusza poszukuje osób na stanowisko Pracownik biura obsługi klienta.

Zadaniem Pracownika biura obsługi klienta jest telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, udzielanie mu wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania, rozwiązywanie problemów z zamówieniami, przekazywanie reklamacji do odpowiednich działów firmy w celu wyjaśnienia sprawy, opieka nad klientem indywidualnym i ustalanie daty dostarczenia towaru do odbiorcy.

Pierwszy miesiąc pracy o charakterze szkoleniowym będzie odbywał się w Kasince Małej – 6 km od Lubnia – w dotychczasowej siedzibie firmy. Po pozytywnie odbytym miesiącu próbnym pracownicy zostaną zaproszeni do współpracy w nowym, dużym obiekcie w Lubniu i będą brali udział w intensywnym rozwoju firmy.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, minimum licencjat;
  • oczytanie w co najmniej jednym gatunku literatury pięknej i naukowej oraz osobista pasja związana z lekturą książek i radość przebywania wśród nich;
  • co najmniej dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność szybkiego pisania, korzystania z edytorów tekstu i sprawnego poruszania się po Internecie;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • samodyscyplina, odporność na stres umożliwiająca szybką i precyzyjną pracę w warunkach biurowych przez 8 godzin dziennie;
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i duża kultura osobista;
  • dyspozycyjność do pracy przez 5-6 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie i gotowość do nadgodzin w dniach i okresach większej ilości zamówień;
  • dobrze widziane: wcześniejsze doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta.

 

Oferujemy:

  • pracę od zaraz na czas nieokreślony po pozytywnie przebytym miesięcznym okresie próbnym;
  • wynagrodzenie 1500 - 1600 zł netto miesięcznie (możliwość nadgodzin i premii uznaniowych);
  • pracę w kulturalnym i młodym zespole;
  • z racji intensywnej rozbudowy firmy, możliwość rozwoju zawodowego, awansu i istotnej podwyżki dla osób utalentowanych w dziedzinie handlu książką;
  • możliwość zakupów rabatowych unikalnych książek do własnej biblioteki.

Prezentacja firmy

Na chwilę obecną jesteśmy jednym z największych Antykwariatów int... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Praca w mediach / dziennikarstwo, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta, Praca Administracja biurowa, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi