#

Pracownik biura obsługi klienta - praca od lutego 2015!

Meblobranie.pl Sp. z.o.o.

00-867 Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Meblobranie to dynamicznie rozwijająca się firma branży e-commerce w kategorii "Dom i ogród". Jako jedna z nielicznych polskich firm wierzymy, że już niedługo większość zakupów mebli do domu, biura i ogrodu odbywać się będzie za pośrednictwem internetu. Aktualnie poszukujemy pracownika do biura obsługi klienta w Warszawie.

Codzienna praca polegać będzie na telefonicznym i mailowym kontakcie z klientami. Do Twoich obowiązków należeć będzie udzielanie informacji o już złożonych zamówieniach, przyjmowanie nowych, oraz doradztwo i wsparcie klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych. 

Jeśli jesteś studentem(ką) ostatnich lat studiów, nie boisz się rozmów telefonicznych, konieczności przyswojenia dużej liczby informacji o produktach i pracy pod presją czasu - aplikuj już dzisiaj!

 

Co oferujemy:

  • Pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli
  • Okazję do zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie - codziennie nowe wyzwania i nowe możliwości rozwoju!
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie

 

Kluczowe zadania:

  • bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy
  • weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach w magazynie i u dostawców
  • udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów
  • przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień

 

Ofertę zawierającą: CV, List motywacyjny, oraz informację o ocenach (wynikach) uzyskanych na egzaminie maturalnym i oczekiwane wynagrodzenie prosimy przesłać za pomocą formularza.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Wymagania

  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne - jasne przekazywanie ważnych informacji
  • swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych - mile widziane doświadczenie w call center
  • swoboda w pracy z komputerem - pakiet Office, email
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
  • bardzo dobra organizacja pracy pod presją czasu
  • zainteresowanie branżą "Dom i Ogród"

Prezentacja firmy

Meblobranie.pl to innowacyjny, dynamicznie rozwijający się sklep ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/02/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi