OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).
Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
Obecnie do nowego Marketu OBI w Rzeszowie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRACOWNIK BIURA MARKETU ds. PERSONALNYCH I ADMINISTRACJI
Miejsce pracy: RzeszówZakres obowiązków:
- Opracowywanie dokumentacji personalnej nowych pracowników
- Rozliczanie czasu pracy pracowników
- Administracyjna obsługa biura marketu
Oczekiwania wobec kandydata:
- Min. 2 lata oświadczenia na stanowisku związanym z administracją personalną
- Znajomość prawa pracy
- Praktyczna wiedza z zakresu administracji kadrowej przedsiębiorstwa i prowadzenia akt osobowych
- Znajomość zagadnień księgowych
- Doskonała organizacja pracy
- Otwartość i komunikatywność
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- Możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
- Bogaty pakiet socjalny, min. prywatną opiekę medyczną
Jeśli są Państwo zainteresowani ofertą pracy OBI i spełniają powyższe wymagania, prosimy o wypełnienie formularza dostępnego pod przyciskiem znajdującym się po prawej stronie ogłoszenia.
Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.