Opis stanowiska pracy

Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie.

NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób niepełnosprawnych w Polsce.

 

NASZE DZIAŁANIA:

  • Zmieniamy prawo.
  • Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby niepełnosprawne w ich niezależnym życiu.
  • Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
  • Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
  • Upowszechniamy wiedzę o osobach niepełnosprawnych.
  • Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
  • Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.

 

Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!

Prosimy o przesłanie swoich ofert najpóźniej do dnia 14 października 2016r .

Miejsce pracy: Kraków.

Wymiar czasu pracy: Pełen etat (umowa o pracę).

Jeśli wysyłasz swoje zgłoszenia masowo, gdzie się tylko da i na obojętne stanowisko - nie trudź się, oszczędź swój i nasz czas, NIE PRZYSYŁAJ SWOJEJ OFERTY.

 

==============================================

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownika administracyjnego będzie należało m.in.:

  1. Obsługa sekretarsko-administracyjna biura.
  2. Udzielanie informacji nt działań statutowych Fundacji.
  3. Prace organizacyjno-logistyczne związane z realizacją projektów oraz pomoc w ich rozliczaniu.
  4. Organizowanie i realizacja zaopatrzenia w materiały, niezbędne do funkcjonowania biura.
  5. Prace organizacyjno-logistyczne związane z uczestnictwem Fundacji w imprezach zewnętrznych.
  6. Prace organizacyjno-logistyczne związane z przygotowywaniem i rozliczaniem podróży służbowych, rezerwacje biletów itp.
  7. Obsługa logistyczna spotkań, konferencji, szkoleń oraz innych imprez organizowanych przez Fundację.
  8. Redagowanie pism, artykułów prasowych, prowadzenie korespondencji biurowej i innej – związanej z prowadzonymi przez Fundację działaniami statutowymi.
  9. Prowadzenie rekrutacji uczestników do projektów, imprez i szkoleń, realizowanych przez Fundację.
  10. Realizacja wsparcia typu asystenckiego dla niepełnosprawnych uczestników projektów realizowanych przez Fundację (w tym również podczas dojazdu na zajęcia, powrotu z nich itp.).
  11. Sporządzanie raportów, zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji działań statutowych Fundacji.

 

Wymagania:

  • wykształcenie – min. średnie,
  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office - Excel, Word, Outlook, Powerpoint),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie),
  • komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność i doskonała organizacja pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem

Prezentacja firmy

NASZA MISJA: <br/> <br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Organizacje pozarządowe / Wolontariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi