#

Pracownik administracyjny / sprzedawca

Artiva Sp. z o.o.

Piekary Śląskie, 41-940, śląskie

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy sumiennej osoby na stanowisko pracownika administracyjnego do pracy w biurze firmy odzieżowej. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowiski głównie będzie należało:

  • prowadzenie i obsługa sprzedaży firmy
  • prowadzenie sklepu internetowego
  • prowadzenie i koordynacja magazynów
  • prowadzenie bieżących spraw sekretariatu

Od kandydata oczekujemy kreatywności, samodzielności i zaangażowania oraz sumiennego wywiązywania się ze swoich obowiązków.

Oferujemy pracę w kreatywnej, rozwijającej się firmie z wynagrodzeniem adekwatnym do zaangażowania i wyników. 

Wymagania

Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS OFFICE, programów sprzedażowo - magazynowych oraz programów do obróbki cyfrowej zdjęć. Język angielski, prawo jazdy kat. B, poczucie estetyki, biegła znajomość gramatyki i ortografii języka polskiego.

Mile widziany własny samochód oraz komunikatywna znajomość dodatkowych języków obcych.

Preferujemy osoby z doświadczeniem w prowadzeniu sprzedaży internetowej

Prezentacja firmy

ARTIVA jest właścicielem marki odzieżowej MADISSO projektującej i... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/04/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
zależne od wyników pracy
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi