Spółka Akcyjna notowana na GPW zatrudni osobę do obsługi sekretariatu
Zakres obowiązków:
Kontrola nad obiegiem dokumentów w firmie
Odbiór i wysyłka korespondencji oraz poczty elektronicznej
Organizacja i obsługa spotkań biznesowych
Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu księgowego
Przygotowywanie do rozliczenia zaliczek oraz delegacji pracowników
Dokonywanie zakupów związanych z funkcjonowaniem biura
Składanie wniosków UM, ZUS, US, KRS, Wydział Komunikacji, wybieranie zaświadczeń
Zarządzanie działaniami dotyczącymi funkcjonowania i obsługi telefonii komórkowej w Spółce
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office
Dobra organizacja pracy, staranność w jej wykonywaniu
Komunikatywność i wysoka kultura osobista
Wysoka motywacja do wykonywanej pracy
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
Możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Stabilne warunki zatrudnienia
Firma „Biuro Inwestycji Kapitałowych” S.A. z siedzibą w Krakowie ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.