Pracownik administracyjno -techniczny
innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy skupia się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z energii i podnosić jakość swojego życia.
Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę innogy i grupy RWE, głównie za księgowość oraz finanse.
Obecnie poszukujemy osoby do wsparcia pracy recepcji.
Obowiązki
- Pomoc w zakresie obsługi administracyjnej biura
- Przygotowywanie stanowiska pracy dla nowych pracowników (realokacje sprzętu, konfiguracja komputerów, instalowanie oprogramowania, itp.)
- Przyjmowanie dostaw artykułów biurowych i spożywczych i ich dystrybucja w biurze
- Dbanie o zaopatrzenie biura oraz wsparcie recepcji firmy,
- Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych
- Inne prace biurowe związane z bieżącą działalnością firmy
Wymagania
- Dyspozycyjność około 20h tygodniowo
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Wysokie umiejętności organizacyjne
- Bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero)
- Mile widziany status studenta
Oferujemy pracę na umowę zlecenia oraz elastyczny czas pracy. Idealna praca na okres wakacyjny dla studenta.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.