#

Pracownik administracyjno - handlowy

Inpol Sp. z o.o.

Piekary Śląskie, śląskie

Opis stanowiska pracy

  • Praca na miejscu w biurze firmy w godz. 8-16
  • Wystawianie dokumentów księgowych - faktur, dokumentów magazynowych
  • Prowadzenie korespondencji
  • Wystawianie dokumentów przewozowych
  • Kontakty telefoniczne z firmami produkcyjnymi z branży przemysłowej,
  • Przygotowanie i wysyłanie ofert, informacji technicznych, rozmowy handlowe, poszukiwanie odbiorców, raportowanie, prace biurowe
  • Kontakty telefoniczne z firmami produkcyjnymi z branży przemysłowej, przygotowanie i wysyłanie ofert, informacji technicznych rozmowy handlowe, poszukiwanie odbiorców, raportowanie, prace biurowe

 

Wymagania

 

  • nie wymagamy doświadczenia, ale entuzjazmu oraz umiejętności pracy w grupie
  • znajomość języka angielskiego
  • z terenu Piekar Śl., Bytom lub najbliższej okolicy
  • osoba uczciwa, komunikatywna,
  • biegła obsługa komputera
  • prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność

Prosimy o kontakt wyłącznie e-mailowy, telefonicznie i osobiście nie udzielamy żadnych informacji i nie przyjmujemy aplikacji.

Prezentacja firmy

W branży maszyn pakujących działamy od kilku lat, sprzedajemy maszyny do... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi