Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: KrakówZadania:
- Bieżąca obsługa administracyjna biura
- Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Dbałość o poprawny i płynny obieg dokumentów
- Realizacja zadań zleconych przez przełożonego
- Obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej
- Organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań z klientami
- Dobra organizacja pracy własnej
- Dbałość o poprawny wizerunek firmy
Wymagania:
- 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe - licencjat
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie - wymóg konieczny
- Dobra znajomość programów MS Word oraz MS Excel
- Dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Chęci do zdobywania wiedzy i kolejnych doświadczeń
- Chęć związania się z firmą na dłużej
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość związania się z firmą na dłużej
- Możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
- Codzienny kontakt w języku niemieckim z kontrahentami firmy
Numer referencyjny: PAB/03/2016/KRO
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.