obsługa korespondencji handlowej
przygotowywanie danych księgowych
zestawienia raporty
monitorowanie płatności
komunikacja mailowa i telefoniczna z działami księgowymi polskich i zagranicznych kontrahentów
rozwiązywanie nieprawidłowości handlowo-dokumentacyjnych
Języki obce: hiszpański konieczny (swobodna komunikacja w mowie i w pismie), włoski (mile widziany)
Umiejętność szybkiej obsługi komputera, poczty email, internetu, pakietu Office: konieczna
Wiedza z zakresu księgowości/rachunkowości: mile widziana
Cechy charakteru:
sumienność
umiejętność samodzielnej organizacji pracy i ustalania priorytetów
skrupulatność, dokładność
konkretność i swoboda w komunikacji telefonicznej
umiejętność rozwiązywania problemów
Oferujemy:
przyjemną atmosferę pracy
pełny wymiar pracy
możliwość rozwoju
dogodna lokalizacja: centrum Warszawy (ul. Smolna)
BALTRA Sp. z o.o. jest niewielką firmą działającą w handlu zagran... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.