Ogólny zakres obowiązków:
- Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Spotkania z klientami
- Raportowanie sprzedaży
- Dbanie o dobre kontakty z klientami
- Praca w programie Office (Word, Excel)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Praca w programie e-nova
Informacje dodatkowe:
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
szkolenia techniczne i merytoryczne
narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy i samochód służbowy
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Umiejętności:
Bardzo dobra obsługa komputera, pakiet Office (Word, Excel),
Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy oraz prowadzenia oddziału handlowego firmy.
Doświadczenie w obsłudze i pozyskiwaniu klientów przemysłowych (automatyka, hydraulika, pneumatyka, elektryka)
Znajomość języka obcego (preferowane angielski, niemiecki, włoski, czeski)
Preferowane wykształcenie: min. Techniczne mile widziane wyższe techniczne
Doświadczenie:
Minimum 2 lata w branży,
Zarządzanie grupą ludzi, prowadzenie oddziału handlowego firmy będzie dodatkowym atutem
Uprawnienia:
prawo jazdy kat b
Uprawnienia SEP do 1kV będą dodatkowym atutem
Firma handlowa o profilu: automatyka, hydraulika, pneumatyka, wyr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.