Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.
Dla naszego klienta szukamy osób, które nie boją się wyzwań i chcą poszerzyć obecne lub zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe.
Praca nie tylko dla studentów
Miejsce pracy: Warszawa lub Siedlce
Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów indywidualnych;
Obsługa połączeń przychodzących;
Odnotowywanie w systemie zgłoszeń klienta;
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy;
Oczekujemy:
Gotowości do podjęcia ciekawych wyzwań;
Chęci zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych;
Komunikatywności oraz otwartej postawy wobec klienta;
Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (elastyczny grafik);
Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (średniozaawansowany);
Gwarantujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną;
Elastyczny grafik;
Ciekawe wyzwania i profesjonalne szkolenia;
Pracę w międzynarodowym środowisku;
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) klikając w przycisk "Aplikuj".
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?