Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

Dla naszego klienta szukamy osób, które nie boją się wyzwań i chcą poszerzyć obecne lub zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe.

 

Praca nie tylko dla studentów

Miejsce pracy: Warszawa lub Siedlce

Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów indywidualnych;
  • Obsługa połączeń przychodzących;
  • Odnotowywanie w systemie zgłoszeń klienta;
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy;

Oczekujemy:

  • Gotowości do podjęcia ciekawych wyzwań;
  • Chęci zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych;
  • Komunikatywności oraz otwartej postawy wobec klienta;
  • Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (elastyczny grafik);
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (średniozaawansowany);

Gwarantujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną;
  • Elastyczny grafik;
  • Ciekawe wyzwania i profesjonalne szkolenia;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
  • Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) klikając w przycisk "Aplikuj".
Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi