Opis stanowiska pracy
Jesteś osobą rozpoczynającą karierę zawodową? Nie masz doświadczenia, ale cechuje Cię pozytywne nastawienie i silna motywacja do pracy? Chcesz się rozwijać, zdobyć doświadczenie, poznać tajniki pracy w branży Call Center no i otrzymywać atrakcyjne wynagrodzenie?
To wszystko dostaniesz u nas!
Zapewniamy:
- szkolenia, które przygotują Cię do pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- narzędzia niezbędne do pracy
- wolne weekendy
- stałe godziny pracy: 8:00-16:00
- pracę w nowym biurze w Centrum Bydgoszczy (ulica Długa)
- atrakcyjne konkursy z nagrodami
- a to wszystko w doborowym towarzystwie!
Wymagania
Poszukujemy osób:
- towarzyskich
- chętnych do pracy
- lubiących wyzwania
- zaangażowanych
- z pozytywną energią
Prezentacja firmy
Solarek sp.k. - firma założona przez Michała Solarka. We współpra...
Solarek sp.k. - firma założona przez Michała Solarka. We współpracy z Orange Polska specjalizujemy się w branży Call Center i Telesprzedaży zachowując najwyższe standardy jakości obsługi. Dzięki ponad dziewięcioletniemu doświadczeniu kadry menadżerskiej oraz otwartości na innowacyjność nieustannie rozwijamy i dostosowujemy nasze metody do dynamicznie zmieniających się trendów i oczekiwań naszych klientów. Praca to nasza pasja i dlatego naszą misją jest dążenie do perfekcji przy realizacji każdego naszego projektu.
W naszej pracy łamiemy stereotypy dlatego tę firmę tworzy każdy z naszych pracowników i to właśnie oni są dla nas najważniejsi. Nasz zespół tworzą zarówno osoby młode, poszukujące przygód i szans na rozwój oraz zdobycie cennego doświadczenia zawodowego, jak i doświadczeni pracownicy oczekujący przede wszystkim stabilizacji i satysfakcji pracy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/03/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 5
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Zasadnicze zawodowe
- Wynagrodzenie
- 1 680PLN - 5 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta