Opis stanowiska pracy

Poszukujemy specjalisty Public Relations ze znajomością zagadnień rynku sztuki oraz wiedzą w zakresie sztuki współczesnej. Stanowisko wymaga sprawności przy poruszaniu się w sektorze kultury, znajomości polskich i zagranicznych mediów okołoartystycznych oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.

 

Zakres obowiązków:

• Opracowanie tekstów krytycznych, artykułów, materiałów prasowych

• Współpraca z dziennikarzami, liderami opinii, wydawcami mediów polskich i zagranicznych

• Monitoring danych rynkowych i trendów komunikacyjnych w sektorze: kultura i sztuka

• Realizacja projektów w obszarze PR

• Koordynacja eventów i wydarzeń rynku sztuki

 

Oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie

• Samodzielne stanowisko

• Dużą swobodę działania

• Współpracę z ekspertami

 

 

Wymagania

• Wiedza w zakresie sztuki współczesnej

• Znajomość polskich i zagranicznych mediów artystycznych

• Biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną

• Znajomość metodyki PR oraz nowoczesnych narzędzi komunikacji (w tym mediasfery społecznościowej)

• Umiejętność zarządzania czasem pracy, elastyczność w działaniu, odpowiedzialność

• Wykształcenie kierunkowe nie jest wymagane, jednak będzie stanowiło dodatkowy atut

• Mile widziana znajomość języka niemieckiego

Prezentacja firmy

Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej prowadzi szeroką działalność na... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/11/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi