Opis stanowiska pracy
Poszukujemy specjalisty Public Relations ze znajomością zagadnień rynku sztuki oraz wiedzą w zakresie sztuki współczesnej. Stanowisko wymaga sprawności przy poruszaniu się w sektorze kultury, znajomości polskich i zagranicznych mediów okołoartystycznych oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
Zakres obowiązków:
• Opracowanie tekstów krytycznych, artykułów, materiałów prasowych
• Współpraca z dziennikarzami, liderami opinii, wydawcami mediów polskich i zagranicznych
• Monitoring danych rynkowych i trendów komunikacyjnych w sektorze: kultura i sztuka
• Realizacja projektów w obszarze PR
• Koordynacja eventów i wydarzeń rynku sztuki
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Samodzielne stanowisko
• Dużą swobodę działania
• Współpracę z ekspertami
Wymagania
• Wiedza w zakresie sztuki współczesnej
• Znajomość polskich i zagranicznych mediów artystycznych
• Biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną
• Znajomość metodyki PR oraz nowoczesnych narzędzi komunikacji (w tym mediasfery społecznościowej)
• Umiejętność zarządzania czasem pracy, elastyczność w działaniu, odpowiedzialność
• Wykształcenie kierunkowe nie jest wymagane, jednak będzie stanowiło dodatkowy atut
• Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Prezentacja firmy
Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej prowadzi szeroką działalność na...
Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej prowadzi szeroką działalność na rzecz promocji kultury - współpraca z czołowymi instytucjami kultury w Polsce oraz działalność wydawnicza na potrzeby rynku sztuki - pozwoliły połączyć nam potrzeby i aspiracje indywidualnych twórców z ich artystycznym oraz komercyjnym sukcesem.
Nasza współpraca z artystami zdejmuje z nich odpowiedzialność organizacji oraz monitorowania prowadzonych działań komunikacyjnych – sprawiamy, że sztuka zostaje dostrzeżona zarówno przez instytucje kultury, galerie sztuki, animatorów kultury i sympatyków, jak i zmierzamy do jej sukcesu komercyjnego.
Opieka obejmuje działania związane z przygotowaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych, kontaktami z mediami i instytucjami, pozyskiwaniem nowych klientów, sponsorów, mecenasów, organizacją wydarzeń. W pracy wykorzystujemy doświadczenie zdobyte przez naszych pracowników oraz współpracowników na polu krytyki artystycznej, psychologii, biznesu, dziennikarstwa, reklamy oraz nowych technologii.
Czym dokładnie się zajmujemy?
1. Planowanie i doradztwo:
-doradztwo komunikacyjne i finansowe;
-doradztwo biznesowe;
-wsparcie prawne.
2. Portfolio i wizerunek:
- budowa wizerunku artystów;
- przygotowanie materiałów promocyjnych: strona www, portfolio artystyczne, teksty, zdjęcia, filmy, nagrania, animacje;
- organizacja wydarzeń i wystaw artystycznych.
3. PR - Kontakty z klientami, instytucjami kultury, mediami:
- negocjowanie i egzekwowanie umów;
- reprezentowanie interesów naszych Klientów;
- pozyskiwanie sponsorów, mecenasów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/11/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media