1) analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy m.in. krajowych, unijnych i innych na realizację zadań własnych gminy,
2) udział w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej,
3) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z pełną dokumentacją towarzyszącą zgodnie z wytycznymi programowymi, w tym m.in. przekazania do instytucji finansujących w wyznaczonych ramach czasowych, kontakt/negocjacje z instytucjami finansującymi w sprawach związanych z właściwym przygotowaniem i złożeniem wniosków o dofinansowanie, monitorowanie złożonych wniosków o dofinansowanie, składanie korekt i uzupełnień złożonych wniosków,
4) prowadzenie rozliczeń, sprawozdawczości, w tym m. in. przygotowanie i terminowe złożenie sprawozdań/raportów z realizacji projektów oraz wniosków o płatność,
5) przygotowanie wymaganych dokumentów do kontroli projektów,
6) aktualizacja wniosków o dofinansowanie, które zostały wytypowane do dofinansowania i przekazanie ich do instytucji finansujących w wyznaczonych ramach czasowych, składanie korekt i uzupełnień do złożonych sprawozdań/raportów,
7) bieżąca obsługa administracyjna i archiwizacja dokumentacji projektowej,
8) podejmowanie działań zorientowanych na realizację wskaźników produktu i rezultatu,
9) podejmowanie działań mających na celu utrzymanie trwałości projektów,
10) realizowanie działań promocyjnych wymaganych zapisami programów pomocowych,
11) prowadzenie działań informacyjnych w zakresie warunków i możliwości pozyskania dofinansowania przez jednostki podległe gminie, przedsiębiorców, pracodawców, organizacje pozarządowe oraz inne grupy zawodowe i społeczne,
12) pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej oraz prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizowanych projektów – we współpracy z inspektorem ds. zamówień publicznych i referatem finansowym,
13) zastępowanie pracowników referatu techniczno-inwestycyjnego w przypadku nieobecności,
14) wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe.
2) Obywatelstwo polskie.
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych.
4) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) Nieposzlakowana opinia.
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w ogłoszeniu stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) minimum trzyletni staż pracy,
2) praktyczna i teoretyczna aktualna wiedza z obszaru przygotowania i realizacji projektów współfinasowanych ze środków zewnętrznych (krajowych, unijnych, innych)
3) umiejętność kreatywnego myślenia,
4) komunikatywność i poczucie odpowiedzialności,
5) umiejętność pracy pod presją czasu,
6) umiejętność dobrej organizacji pracy.
URZĄD MIEJSKI W DUSZNIKACH-ZDROJU <br/>Rynek 6 <br/>57-340 Duszniki-Zdró... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.